Recent Posts

Saturday, May 31, 2008

::Sekular telah berjaya ke atas kita!!::






Tajuk ini amat sedih untuk dibicarakan... kerana memikirkan kejayaan sekular dalam sistem pendidikan kita.. kenapa akoo berkata demikian??? sedap ati akoo je kan?? ape barang la akoo ni... baiklah, kalo xcaye, cube tanye sahabat2 kita dari aliran sains, sape yang bleh kaitkan ape yang die belajar dengan agama?? berape kerat yang bleh buat begitu??? akoo juga penah mengeluarkan satu resolusi kepada sahabat2 yang minat Islam ni di fac medic sdiri, "ape kate kita cube kaitkan ape yang kite belajar, dengan islam, at least, sminggu skali"... tapi, hasilnya, memang xramai yang dapat kaitkan..

Jahanam ko sekular!!! berani ko sebabkan umat islam ini xmampu relatekan Islam dengan ilmu yang die ade..... Nyah ko!! BERAMBUS!!!

Dalam usaha membanteras ideologi ini dalam diri tubuhku ni, akoo akan cube kongsikan ngan sesape yang sudi atau tetibe tebukak blog akoo ni, what is the relationship between Islam and medicine.. (fulamak!! cakap omputeh ko...)

insyaAllah... usaha ini bakal menjadi titik tolak kepada kelahiran umat Islam seperti Dr Abdul Aziz Al Rantisi dan Ibnu Sina:~ tokoh medic yang aku sangat kagumi... doakan niat murni akoo ini tercapai hajatnya, bukanlah satu "sembang kemas" semata mata... jika anda bersama saya, wat ape lagi kalo bukan: takbir~

0 comments: